Rapporter

Hvem har best kundeservice i Norge?

En omfattende blindtest blant nesten 100 selskaper skal avdekke hvem som er best p? service i Norge. Selskapene selv vet ikke at de er blitt

En omfattende blindtest blant nesten 100 selskaper skal avdekke hvem som er best p? service i Norge. Selskapene selv vet ikke at de er blitt testet.
Blindtesten utf?res ved hjelp av s?kalt mystery calling, der observat?rer, eller spioner om du vil, ringer selskapene og tester serviceniv?et.
Landets st?rste blindtest
– V?re observat?rer, som er vanlige forbrukere, opptrer som kunder og ringer kundesentrene flere ganger og gjennomf?rer et rollespill hvor de gir kundesentrene karakterer p? valgte kriterier. Alle er testet p? det samme – blant annet ventetid, kompetanse, mersalg og dialogform/tone. Den som f?r h?yest totalscore vinner, forteller Reidar Skorpen i analysebyr?et SeeYou som p? vegne av Confex og SeeYou har gjennomf?rt Norges st?rste blindtest p? kundeservice.
Vinneren avsl?res 23. april ? av Christine Koht
Testresultatene legges frem p? Call Center Dagene der over 400 ressurspersoner innen kundeservice samles for ? utveksle erfaringer gjennom foredrag og relasjonsbygging. Over 30 foredragsholdere fra inn- og utland setter god service p? dagsorden. ?Best i Test? Kundeserviceprisen deles ut av Christine Koht.
– Vi er selvsagt spente p? hvem som vinner, sier Hanne Gudbj?rgsrud, prosjektlederen for Skandinavias st?rste kundeservicekonferanse – Call Center Dagene ? hvor prisutdelingen finner sted i neste uke.
– Vi er stolte av ? bidra til bedre kundeservice for forbrukerne, for tester som dette er utvilsomt med p? ? skjerpe serviceniv?et. Men det viktigste er kanskje at vi f?r fortalt hva de flinkeste gj?r, s? andre kundesentre kan l?re av de beste.
?Best i Test? ? Kundeserviceprisen
?Best i Test? ? Kundeserviceprisen er en unders?kelse der det er gjennomf?rt 25 telefonsamtaler mot mange av de st?rste kundesentrene i Norge innenfor de st?rste bransjene. I ?r er for f?rste gang bransjen ?veihjelp? med i testen. Hele 95 kundesentre er testet i 16 ulike bransjer.
Det k?res en vinner i hver bransje og en vinner totalt som f?r ?Best i Test? Kundeserviceprisen 2013. Prisen deles ut for 7. gang og det knyttes stor spenning til hvem som vinner.
Kontaktpersoner:
Reidar Skorpen, salgssjef SeeYou. E-post: [email protected] eller telefon 90 52 16 41
Hanne Gudbj?rgsrud, prosjektleder, Call Center dagene. Tlf.: 98 22 17 43
Les mer om Call Center dagene p? www.facebook.com/CallCenterdagene eller www.callcenterdagene.no.
Les mer om Kundeserviceprisen p? www.kundeserviceprisen.no eller www.seeyou.no.
Ta gjerne kontakt for ? overv?re prisutdelingen og / eller konferansen.
Om Confex
Confex er et norsk selskap dannet i 1997. I dag heter konsernselskapet Confex Group AS, med datterselskap i Norge, Sverige og Tyskland. Confex er Skandinavias ledende utvikler og leverand?r av ?pne kurs og konferanser til arbeidslivet. De har blant annet sv?rt popul?re kurs i Excel og st?r bak konferansen Kvinner i Tiden.
Confex har ingen tilknytning til bestemte organisasjoner eller sammenslutninger.

0000Send som e-post
Del denne

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy